donderdag 25 juni 2009

Nieuwe website www.pliens.nl

Het is weer eens tijd voor een nieuw blogje. Beetje druk geweest privé en met een cursus: Schrijven voor het internet bij De Redactie. Op deze cursus heb ik veel leuke mensen ontmoet en niet te vergeten een inspirerende leraar (die af en toe wat moeite had om de internet verbinding op gang te krijgen ;-) ) En ja..ik heb ook wat geleerd. Zoals elke zin mag je beginnen met En... De wereld van de webtekst is geen vreemde meer voor mij en dat is maar goed ook als je aan de slag wilt als webeditor.

Daarnaast heb ik me bezig gehouden met de tekstredactie van de site van Ilonka Colstee: www.rosande.nl. Dat was hartstikke leuk en leerzaam! Na een aantal keren over en weer te hebben gemaild, kwamen we tot de uiteindelijke tekst.

Totaal opgeladen van de cursus heb ik gelijk maar mijn eigen site online gezet. Ik ben zo trots op de site en op mezelf. Dreamweaver is geen taboe meer en zelfs het programma om het online te zetten: WS_FTP kent geen geheimen meer.. (ahum) Maar mijn mooie site was nooit zo mooi geworden als Ron, mijn ridder in webdesign nood, zijn kritische blik en geoefende oog niet op mijn site had gezet. Duizend maal dank Ron! Tot in de zeer late uurtjes werkten we afgelopen zaterdag aan de site tot ie goed was en bijna af.. Nu is ie nog steeds bijna af, maar ik kan het niet laten jullie alvast deelgenoot te maken van mijn trots: www.pliens.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten